Humm
Humm.fi – Verkkosivusto uuden brändin kärjessä
Mitä teimme
Web design, tekninen toteutus
Alusta
WordPress
Asiakkaasta
Humm eli Human Communications syntyi, jotta ihmiset saisivat yrityksiltä parempia asiakaskokemuksia.
Fuusion taustalta löytyvät monikanavaisen viestinnän asiantuntijayrityksen Finnchat ja Northbound.
Projektista
Kumppanuus Hummin kanssa lähti liikkeelle brändin eläväksi tuomisesta verkkosivustolle sopivalla tavalla.
Tehokkaasti läpi viety sivustototeutus loi toimivan pohjan Hummin brändin johdonmukaiselle kehittämiselle yhteistyössä vuosiksi eteenpäin.
Design
Designyhteistyötä Sam Jamsenin kanssa
Hummin brändi-identiteetin suunnitteli palkittu alan konkari Sam Jamsen. MEOMin web designer teki visuaalisen ilmeen eläväksi verkkosivustolla.
Web-suunnittelussa keskeistä oli huomioida kahden asemansa vakiinnuttaneen yrityksen tarjooman onnistunut yhdistäminen ja esillepano.
Humm jatkaa määrätietoisesti Finnchatin ja Northboundin kasvu-uralla ja sivuston tulee omalta osaltaan tukea tätä, palveluiden paketoinnissa ja Hummin erityisosaamisen esittelyssä.
”Brändin rakentamisessa on tärkeää että yhteistyökumppanilla on ymmärrys kilpailuedusta, tarinasta ja tavoitteesta, jotta brändi koetaan juuri sellaisena eri kohtaamispisteissä kuin sen olemme halunneet koettavan. MEOMin kanssa saimme heti yhteistyön alussa vahvan yhteisen näkemyksen tahtotilasta. Kuten Hummilla sanomme, parhaat kokemukset luodaan, kun inhimillisyys ja teknologia tukevat toisiaan.”
Piia Raidén
Commercial Director, Humm
Konversiot
Monikanavaisuuden asiantuntijan verkkosivusto ja konversiot
Sivustototeutuksessa asiakaspalvelun teknologiasta huolehti luonnollisesti Humm itse. WordPressillä toteutetulle sivustolle tuotiin muun muassa osaksi asiointipolkuja Intercomin chat.
Humm on myyntivetoinen organisaatio ja sivuston rooli asiakashankinnassa on merkittävä. Konversioon ohjataan vahvasti muun muassa chat-palvelun avulla. Yhteystietosivulla voit varata suoraan ajan myyjän kalenterista.
Yhteistyö ja jatkuva kehitys
Nopea toteutus startti vuosien yhteistyölle
Hummin WordPress-sivusto toteutettiin määrätietoisesti vain 10 viikossa, ensi yhteydenotosta julkaisuun. Verkkosivuston elinkaaren osalta aikaperspektiivi on kuitenkin vuosien mittaisen yhteistyön rakentamisessa.
Nopeassa ensijulkaisussa moni toive jää tehtävälistalle. Ensi kertaa päivänvalon nähnyt brändi hakee myös muotoaan ja kasvaa kohti täyttä potentiaaliaan. Verkkosivuston osalta MEOM on rakentamassa yhdessä tätä Hummin kanssa, niin web designin ja teknisen asiantuntemuksen kuin markkinoinnin osalta.
”MEOMin porukka pysyi ihailtavasti aikataulussa ja projektin päällä, vaikka toimintaympäristö oli muuttuva ja brändiä sekä verkkosivua rakennettiin limittäin eri yhteistyökumppanien toimesta. Meitä kuunneltiin, mutta meiltä osattiin myös vaatia oikeissa kohdissa. Lopputulos vastasi odotuksia ja uutta brändiä hienosti.”
Ilja Aalto
Chief Growth Officer, Humm