HAKU PÄÄTTYNYT: Customer Success Manager MEOMille
Sijainti: Jyväskylä tai Helsinki, Suomi (etätyömahdollisuus)
Haluatko työskennellä Suomen tyytyväisimpien B2B asiakkaiden parissa sekä samalla kasvaa ja kehittyä niin ammattilaisena kuin ihmisenä?
Nyt sinulla on mahdollisuus päästä osaksi MEOMin kasvavaa tiimiä. Customer Success Managerina tulet vastaamaan verkkosivustoprojekteista, asiakkuuksista sekä verkkosivustojen jatkokehityksen vetämisestä yhdessä kokeneen tiimin kanssa.
Asiakassuhteet ovat pitkiä ja pysyvyyttä toivovat myös asiakkaat – etsimmekin pitkäaikaista luottoMEOMilaista luotsaamaan asiakkuuksia eteenpäin. Jokaisella Customer Success Managerilla on omat asiakkuutensa. Tärkeimpänä tehtävänä on pysyä aktiivisena asiakkaiden suuntaan ja tuoda lisäarvoa verkkosivuston jatkokehitykseen designin, tekniikan ja markkinoinnin tiimien tuella.
Roolissasi olet vastuussa n. 25 asiakkaasta ja vedät useampaa verkkosivuprojektia samanaikaisesti. Asiakassuhteita on monenlaisia – osan kanssa käydään etenemistä läpi pari kertaa vuodessa, joidenkin kanssa jopa viikoittain.
Projekteissa tehtävänäsi on johtaa verkkosivustototeutusta ja varmistaa yhdessä tiimin kanssa, että sivusto tukee asiakkaan liiketoimintatavoitteita nyt ja tulevaisuudessa.
Tarjoamme sinulle paikkaa, jossa pääset kasvamaan ja kehittymään niin ammattilaisena kuin ihmisenä. Pääset osaksi aitoa ja välittävää työyhteisöä, jossa:
- Voit käyttää 10% työajasta itsesi kehittämiseen
- Mikromanagerointi loistaa poissaolollaan ja sinulla on vapaus sekä vastuu työskennellä parhaaksi näkemällä tavalla
- Sinulla on mahdollisuus oppia fiksuilta asiakkailta markkinoinnista ja liiketoiminnan kehittämisestä – työskentelet lähinnä markkinointipäälliköiden, myyntipäälliköiden tai toimitusjohtajien kanssa
- Et jää koskaan yksin, vaan tukea on aina saatavilla
Työn vastuualueet
- Asiakkuuksien hallinta – olet aktiivinen asiakkaiden suuntaan ja pidät säännöllisiä tapaamisia, joissa ohjataan jatkokehitystä ja resursoidaan tiimiltä aikaa, jotta kehitystoimet saadaan tehtyä sovitussa ajassa.
- Uusien projektien johtaminen – toimit projektipäällikkönä uusissa verkkosivustoprojekteissa vastaten niiden onnistuneesta läpiviennistä.
- Asiakassuhteiden rakentaminen – luot ja ylläpidät pitkäaikaisia asiakassuhteita, ymmärtäen heidän tarpeensa ja esitellen arvoa tuottavia ratkaisuja.
- Yhteistyö – työskentelet tiiviisti muun asiakkuustiimin kanssa ja olet mukana kehittämässä asiakkuuksien ja projektitekemisen malleja eteenpäin
- Viestintä – otat vastuun asiakasviestinnästä ja toimit suodattimena ja tulkkina asiakkaan sekä muun tiimin välillä. Annat täten muille asiantuntijoille mahdollisuuden keskittyä täysillä heidän omaan rooliinsa, kuten web designiin ja kehitykseen.
Tulet varmasti menestymään työssäsi mikäli:
- Työelämässä on vierähtänyt ainakin 3-5 vuotta ja olet työskennellyt asiakkuuksien ja/tai projektinhallinnan parissa aiemminkin
- Sanat kuten verkkosivusto, myynti, markkinointi, B2B, WordPress ja HubSpot eivät aiheuta pahoinvointia
- Saat asioita aikaan ja kädet eivät mene solmuun vaikka niissä olisi useampikin lanka samanaikaisesti
- Viestintä tulee sinulla selkäytimestä – viestit aktiivisesti sekä asiakkaan että tiimin suuntaan projektin tilanteesta ja etenemisestä.
- Toivot oman tekemisesi tueksi sparrausta, etkä managerointia
- Löydät helposti yhteisen sävelen erilaisten ihmisten kanssa
- Haluat hoitaa loppuun sen mihin ryhdyt.
Lisäpisteitä irtoaa mikäli sinulla on ymmärrystä julkaisujärjestelmistä (WordPress, HubSpot), digimarkkinoinnista (SEO/SEM, analytiikka), myynnistä tai verkkosivujen kehittämisestä.
Arjen tavoitteet – mitä sinulta odotetaan?
Asiakaskokemus (NPS) – korkea asiakastyytyväisyys on tärkein mittari, millä me tekemistämme mittaamme. Odotamme, että pystyt jatkamaan sillä tiellä missä nytkin olemme.
- Viimeiset 5 vuotta MEOMin NPS-luku on ollut yli 70, vuonna 2023 se oli 93
Asiakkuudet – Yhdessä muiden CMS:n kanssa tavoitteenasi on:
- Projekteissa korkea asiakas- ja tiimityytyväisyys 4-5/5
- Oman asiakasportfoliosi liikevaihdon kasvattaminen vuositasolla
Tukea tiimille – olet luottohenkilö, joka tekee mitä sovitaan ja antaa selkeät askelmerkit niin asiakkaalle kuin tiimillekin.
Palkkaus: Palkkahaarukka: 3600-4200 €. Palkka määräytyy valittavan hakijan osaamisen mukaan.
MEOM on 20 ammattilaisen tiimi, koostuen designereista, kehittäjistä, markkinoijista ja customer success managereista. Olemme keskittyneet tekemään töitä B2B-yritysten kanssa ja auttamaan heitä viemään markkinointiaan seuraavalle tasolle verkkosivuston muodossa. MEOM tunnetaan alalla vakiintuneena tekijänä, jonka tiimin visuaalisuus on huippuluokkaa. Olemme hyviä siinä mitä teemme ja ylpeitä siitä. Suomalainen digitoimisto ei voi olla 10 asiassa paras, vaan täytyy valita se mihin keskitytään ja missä ollaan parhaita. Meille se on verkkosivustot.
Mikäli et ole vieläkään vakuuttunut, niin työtehtävien ja kasvumahdollisuuksien lisäksi tarjoamme sinulle uskomattomia etuja, kuten esimerkiksi:
- Pöytä jonka ääressä työskennellä
- Tuoli jolla istua
- Huonoa huumoria
- Hyviä yhteisiä hetkiä
Pitäisikö hakea?
Jos ylläoleva lause kävi mielessä, todennäköisesti pitäisi.
MEOM on yhteisö, jossa kaikki saavat olla vapaasti oma itsensä. Olemme ylpeitä siitä mitä teemme ja halu onnistua yhdessä on kova – ja sitä meiltä odotetaan. Toimistojen hengestä pääset nauttimaan Jyväskylässä ja Helsingissä. Etänäkin saa hommia tehdä, mutta toivomme että viihdyt myös toimistolla!
Hakeminen on helppoa, joten ei kun tuumasta toimeen! Hakemukset otamme vastaan osoitteeseen join@meom.fi. Mukaan kannattaa laittaa oma LinkedIn-profiili tai CV ja kuvaus siitä, miksi juuri tämä paikka kiinnostaa sinua. Tämän lisäksi voit lähestyä Mikkoa tai Emmiä mahdollisilla kysymyksillä!
Haku on auki marraskuun ajan, rekrytointiprosessi viedään läpi joulukuussa ja valinta tehdään ennen Joulurauhaa. Tavoitteena on, että uusi henkilö pääsisi aloittamaan tammi-helmikuussa.
Rekryprosessi lyhyesti:
- Haastattelu
- Arvohaastattelu
- Tutustuminen tiimiin
- Valinta