Strategiapalvelut

Verkkosivustot, jotka toteuttavat liike-toimintastrategiaa ovat kaikkein tuloksellisimmat. Ulosmittaa verkkosivusto-investoinnista kaikki mahdollinen.

Miksi valita MEOM?

Konstailematonta konsultointia

Saat sen mitä tarvitset ilman ylimääräistä käsien heiluttelua. Suoraan asiaan, kohti tavoitteita, ja lopputulos lunastaa lupaukset. Verkkosivustototeutukset, jotka ovat alkaneet stategiatyöllä saavuttavat tyyppillisesti 3x ROI.

Strategia selkeiksi sanoiksi

Ulkopuolisena näemme, mikä on oleellista. Olemme asiakkaiden silmät ja tulkkaamme strategian ytimen ymmärrettävään muotoon. Bonuksena työmme auttaa koko tiimin näkemään mitkä ovat strategian tärkeimmät tekijät.

Ajatus aina asiakashankinnassa

Kasvu on yksinkertaista: Kasvu = Erottaudu kilpailusta + tuota asiakkaalle arvoa. Vaikeinta on viestintä. Annamme aina selkeän viestintäpaketin: lupaamme lisätä asiakkaita ja kiihdyttää kasvua. 

Täystyytyväisyystakuu

Saat 100 % rahat takaisin, jos teemme turhaa työtä. Meillä on Suomen tyytyväisimmät asiakkaat (NPS 93), joten rahoja ei ole tarvinnut palautella.

Verkkosivustostrategia toteuttaa liiketoiminta-strategian verkossa

Verkkosivusto on Internetin ainoa assetti, jonka itse täysin hallitsee. Käytätkö mahdollisuuden strategian toteuttamiseen vai johonkin muuhun? Lue, miten verkkosivustostrategian avulla päivitysinvestointi maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin.

Tunnista ylivertaisuus ja viesti vahvuuksista positioinnin avulla


Kuvaus

Vahva positiointi lyhentää myyntisykliä, sillä asiakkaat ymmärtävät välittömästi mistä on kyse ja mitä arvoa tuotetaan. Määritämme yhdessä, miksi juuri teidän ratkaisunne on paras tietylle kohderyhmälle, joiden ongelmia palvelunne ratkaisee.


Koostumus

  • Parhaat asiakkaat
  • asiakassegmentti
  • uniikit arvolupaukset
  • Kilpailijat ja vaihtoehdot
  • Ainutlaatuiset attribuutit

Lopputulos

Markkinalla erottuva positio ja 3–5 arvolupausta, joiden avulla vakuutat asiakkaat ja kasvatat kauppaa.


Hinta

3 900 € / asiakassegmentti

Puolen päivän työpaja + huippuunsa hiotut ja hyväksytyt arvolupaukset.


Hanki asiakkaita, kerää konvertoivia kävijöitä ja lisää liikevaihtoa.


Kuvaus

Lisää asiakasymmärrystä ja tavoittele asiakkaita oikeissa kanavissa. Konkreettiset toimenpiteet keräävät kävijöitä, valjastavat verkkosivusisällöt ja kehittävät konversioita – AINA huomioiden budjetin, aikataulun ja tiimin realiteetit.


Koostumus

  • Asiakassegmentit
  • toimenpiteet
  • parhaat käytännöt
  • positiointi
  • uvp:t
  • tavoitteet
  • kanavat
  • metriikat

Lopputulos

Kirjallinen konkreettinen ja realistinen suunnitelma, miten tehostaa asiakashankintaa ja lisätä asiakkaita. Jokaiselle toimenpiteelle on myös määritetyt mittarit!


Hinta

3 900 € / asiakassegmentti

Puolen päivän workshop + kirjallinen asiakashankintastrategia


Tee sivustosta strateginen myynnin työkalu


Kuvaus

Vie verkkosivusto valioluokkaan toteuttamalla strategia verkossa. Moderni B2B-asiakashankinta vaatii verkkosivustolta valtavasti – itsenäisen ostaminen aikakaudella pitää löytyä oikeat asiat, oikeassa järjestyksessä, oikeassa hetkessä.


Koostumus

  • ostopolut
  • asiakkaat
  • tavoitteet
  • sisältökonsepti
  • CTA:t
  • Positio

Lopputulos

Verkkosivustostrategia, jonka toteuttaminen vähintään tuplaa verkkosivustoinvestoinnin ROI:n.


Hinta

alkaen 5 000 €

Workshop + tavoitteet + asiakaspolku + sisältökonspti + verkkosivustostrategia


Välitä viestit vakuuttavasti ja kohdista kriittiselle kohderyhmälle.


Kuvaus

Vie positio ja ainutlaatuisuusväittämät oikeisiin kanaviin asiakkaiden silmien eteen. Priorisoinnin avulla saat selkeyttä arkeen ja toimenpiteet tarjoavat tuloksellisuutta.


Koostumus

  • asiakkaat
  • positio
  • tavoitteet
  • mittarit
  • kanavat
  • toimenpiteet

Lopputulos

Kirjallinen strategia toimenpiteineen, joka perustuu tavoitteisiin ja sisältää selkeät mittarit.


Hinta

3 900 € / asiakassegmentti

Puolen päivän workshop + kirjallinen strategia toimenpiteineen


9/10 NPS

70% Liidien kasvu

“Sivuston kautta tuli 70 % enemmän liidejä viiden ensimmäisen kuukauden aikana. Sen lisäksi myynti ja markkinointi puhuvat samaa kieltä: saamme helposti joka kohderyhmälle juuri oikean viestin.”

Henri Hakasalo

CEO, Infomaatti

Varaa aika Mikon kalenterista ja kysy lisää!