Blogi

Webinaari ”Miten rakentaa konvertoiva B2B-verkkosivusto”

Kevään ensimmäisessä webinaarissamme 6.5.2021 nappasimme tarkasteluun B2B-verkkosivustojen konversio-optimoinnin yhdessä Leadoo Marketing Technologiesin CMO ja Co-founderin Santtu Kottilan kanssa. Pureuduimme webinaarissa konvertoivan B2B-verkkosivuston ytimeen, eli siihen miten verkkosivuilta voidaan hankkia lisää liidejä ja yhteydenottoja.

Suuri osa konversio-optimoinnin ympärillä käytävästä keskustelusta liikkuu B2C-verkkosivustojen kontekstissa, joissa kävijämäärät ovat suurempia ja ostopolut tyypillisesti suoraviivaisempia kuin B2B-maailmassa, joissa kosketuspisteitä on monia ja ostopäätös hitaampi. Useimmiten, suomalaisen B2B-verkkosivuston toimintaympäristö vaatii siis hieman erilaista konversio-optimoinnin näkökulmaa.

Webinaarissa tarkastelimme niitä seikkoja, joita verkkosivuston konversiopisteissä kannattaisi ottaa huomioon, ja käsittelimme muun muassa seuraavia verkkosivujen konvertoitumisen esteitä:

Katso webinaaritallenne

Mikäli missasit tällä kertaa live-tapahtuman, huoli pois! Pääset lataamaan webinaaritallenteen alta ja perehtymään käytännön vinkkeihin B2B-verkkosivustosi konversioasteen kasvattamiseksi silloin kun sinulle parhaiten sopii.

Oho! Tämä video ei näy, koska olet kieltänyt markkinointievästeiden käytön. Nähdäksesi videon, käy hyväksymässä markkinointievästeet.